vansbrokickers.blogg.se

Olla señorita!

Publicerad 2013-10-15 02:17:19 i Allmänt,

tjabba tjena hallå! 
 
Har nu sagt ajöss till vår tid i NY med en avslutning på 7 iskalla timmar på La guardia airport, vi tågar mot checkningen där vi förväntas bli genomborrade med frågor om när och HUR vi har tänkt lämna landet. För att få komma in måste man ha en biljett UR enligt panamas lag. Med paniken nertryckt i halsen ignorerar jag detta några minuter när jag glider fram med min brudar till disken där grodan
boll står och försker uttala våra namn, gliiiider förbi allt och alla och allt är på topp!,..tills det tar stop, i ögonvrån ser vi anna bli intagen bakom stängda dörrar med vakter i latekshandskar. Bakom dörrarna vet ingen säkert vad som hände, men ut kommer till slut Anna efter tummen upp av vakten. Anländer till CSI staden Miami!, en liten promenad och 1 timmes väntan slår vi oss äntligen ner i våra säten, alla utom Johanna...hon har sekunder innan blivit indragen till kaptenen ombord i cockpit

Kommentarer

Postat av: Gabriel

Publicerad 2013-10-15 06:56:35

Då jag innan resan förhört Johanna på lite spanska fraser känner jag inte mig ett dugg orolig, hon kan snacka sig ur vilken situation som helst. " Hola, tengo la camisa negra con leche"


Svar: Exakt gabriel. Nu behövde jag inte snacka mig ur nått, eftersom piloten bara undrade om jag ville köra planet, vilket jag såklart gjorde, tog oss ner lugnt och säkert. Viva la me gusta tacos!
vansbrokickers.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela