vansbrokickers.blogg.se

lite blandade kamerabilder

Publicerad 2013-10-20 20:22:17 i Allmänt,

Anna på Senidup
Mattias och Johanna i slummen i Panama City
Kånkenrerat ut dressman
En vanlig frulle i New York, helt enligt tallriksmodellen
Viskar man i hörnen på Grand Central i New York kan man höra varandra
Hyrde cyklar igår på Bocas del Toro i Panama, där vi för övrigt är just nu.
Vilopaus på vår promenad genom gamla stan i Panama City
På den fantastiska ön Senidup i San Blas i Panama. Bodde i en enkel hydda med sandgolv. Ön var väldigt liten, det tog ca 3 min att gå runt hela ön. Det var vi, 7 turister till och lokalbefolkning på ön. Fick Barrakuda till lunch bland annat. 
Våran hydda, vinden blåste rakt igenom och vi delade hyddan med små gröna ödlor, sov som en gud.
Elin knep resans första bränna, skräll.
 
Hostelets otäcka katt och Mattias
På vårt hostel finns  ett torn med hängmattor där vi skriver dagbok om kvällarna. 
Vi har det väldigt bra, dyngsura av svett 24/7. Fantastiskt!

Kommentarer

Postat av: JE

Publicerad 2013-10-20 21:11:34

Åhh vad ni har det bra.....
Jag sa ju att du skulle bli snyggt solbränd, Elin

Postat av: JonnH

Publicerad 2013-10-20 22:08:21

Åh vad bra ni har det! Älskar modell-Anna på första bilden. Snygg! Puss och kram från mig och Oskar!

Postat av: Jonna the blom aka post

Publicerad 2013-10-20 22:13:50

Kul med bildbomb!!
Alltså haha Elin din lilla brännmanet!
Och jag tror du har rätt färg på ryggsäcken? Samma färg som
Den jag hade. Jaja ni ser ut att ha det jäklans göttigt.

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-21 11:56:56

AJ Elin!

Postat av: johanna

Publicerad 2013-10-23 15:36:15

Lillebrooooooor!!!!

Postat av: Ann-Lis

Publicerad 2013-10-23 21:19:35

HejAnna .Nu har även jag hittat till er blogg .skitkul att följa er på färden med snygga bilder o solbrännor. .ha det så gött .Kram till er alla. Från Ann-Lis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela